دو مرد که اقدام به زورگیری از جهانگردان و افغان‌ها می‌کردند، در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹ 06 August 2016
از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد، مالباختگان از اتباع کشورهای دیگر هستندکه برای مسافرت به ایران سفر کرده بودند که دو نفر با سد کردن راهشان با زور و تهدید اموال و پول‌هایشان را دزدیده بودند.

در حالی که پلیس در جست‌وجوی سارقان زورگیر بود، تعدادی از اتباع افغان هم با حضور در پلیس آگاهی اعلام کردند که دو نفر به بهانه این‌که شما مجوز اقامت در ایران را ندارید در خیابان راهشان را سد کرده بودند و به‌زور پول‌هایشان را دزدیده‌اند و هر چه آنها گفته‌اند که برگه تردد در ایران را دارند بی‌فایده بوده است.

همزمان با تشکیل این پرونده‌ها تحقیقات ادامه پیدا کرد و مردی در این ارتباط دستگیر شد. او اعتراف کرد که این دزدی‌ها را همراه دوستش که معتاد بوده و در زمینه سرقت و زورگیری فعالیت دارد، انجام داده است.

با اعتراف وی، همدستش تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که روز سه‌شنبه او در مخفیگاهش در ورامین دستگیر شد. در بازرسی از خانه متهم یک عدد بی‌سیم و مقداری موادمخدرکشف شد.

او روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد و به بازپرس نصرتی گفت: دوستم دروغ گفته و من زورگیری نمی‌کنم. فقط در زمینه سرقت از خانه‌ها فعالیت دارم. چند هفته‌ای است که در خانه هستم و بیرون نرفته‌ام تا اعتیادم به شیشه را ترک کنم که ماموران در حالی که خواب بودم به خانه‌ام آمده و دستگیر شدم.

با اظهارات ضدونقیض متهم، او برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار