فرمانده انتظامی سردشت از متلاشی شدن باند سارقان خودروهای تندر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 25 April 2015

حسن شیخ‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: باند سارقان خودروهای تندر 90 در طی 24 ساعت گذشته منهدم و اعضای این باند نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر وجود خودروهای سرقتی در کارگاه مکانیکی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

شیخ‌نژاد خاطرنشان کرد: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی تعداد سه نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و آنان را در حال اوراق کردن قطعات و وسایل خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سردشت ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد کارگاه متهمان شده و تعداد چهار دستگاه خودروی سرقتی را کشف و ضبط کردند.

شیخ‌نژاد تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی به سرقت خودروهای تندر از شهرستان‌های تبریز، بستان‌آباد و صوفیان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سردشت اضافه کرد: این سارقان علاوه بر سرقت خودرو تندر از این شهرستان‌ها و انتقال به سردشت و دست‌کاری در ارکان خودرو آن‌ها را به فروش می‌رسانند.

شیخ‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در راستای متلاشی کردن باند سارقان از شهرستان سردشت تعداد چهار دستگاه خودروی سرقتی کشف و همچنین تعداد سه نفر دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار