مخترع جوان البرزی در گفت‌وگو با تابناک خبر داد
پس از بررسی‌های زیاد فنی و اقتصادی با همکاری افراد متخصص در این حوزه، ایده و طرح ایجاد و راه‌اندازی سامانه خصوصی امداد برق برای مشاوره و سرویس دهی به شهروندان بهترین راه برای حل این دغدغه بود.
کد خبر: ۲۶۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 18 July 2016
عباس خانی شکراب با اعلام این مطلب اظهار داشت: اختلالات و قطعی‌های برق به دو دسته تقسیم می‌شوند ایرادات دسته اول مربوط به قبل از لوازم اندازه‌گیری (کنتور برق) است که مردم می‌توانند در صورت بروز خاموشی با سامانه 121شرکت برق مشکلات خود را مطرح کرده و ماموران حوادث نیز موظف هستند نسبت به رفع مشکل برقی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اما در نوع دوم از خاموشی‌ها و اتفاقات که مربوط به بعد از کنتور برق است، شرکت برق هیچگونه تعهدی نسبت به مشترکین ندارد و رفع مشکلات احتمالی مربوط به خود آنها است و در صورت بروز این اتفاقات که در طول شبانه روز حادث شده و اشکال داخلی قلمداد می‌شود، سبب ایجاد خاموشی شده و شهروندان مجبور هستند دنبال برقکار برای رفع اشکالات برقی باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیدا کردن برقکار در طول شبانه روز مقداری مشکل بوده و برخی اوقات دسترسی به آنها غیر ممکن است و همچنین فعالان این حوزه تشکیلات منسجم و پایگاه ثابتی ندارند، این موضوع به یک دغدغه اساسی مردم تبدیل شده بود.
خانی‌شکراب افزود: لذا پس از بررسی‌های زیاد فنی و اقتصادی با همکاری افراد متخصص در این حوزه، ایده و طرح ایجاد و راه‌اندازی سامانه خصوصی امداد برق برای مشاوره و سرویس دهی به شهروندان بهترین راه برای حل این دغدغه بود.
وی اظهار داشت: امیدواریم این سامانه تشکیلات و ساختار منظم و منسجمی را در شهر و استان ایجاد و خدمات برقی را به شکل قانونی و منظم پوشش داده و خدمات شایسته‌ای به مردم استان البرز ارائه دهد.
وی در پایان گفت: امیدوار هستیم با بهره‌گیری از سامانه 24 ساعته امداد برق که در قالب یک تشکل حقوقی و منسجم شکل گرفته است، خدمات برقی منظم‌تر و با کیفیت بالاتری انجام شود و همچنین با دادن تعهد کاری به همشهریان موجبات آرامش و آسایش این عزیزان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار