وی تصریح کرد: اما در نوع دوم از خاموشیها و اتفاقات که مربوط به بعد از کنتور برق
است، شرکت برق هیچگونه تعهدی نسبت به مشترکین ندارد و رفع مشکلات احتمالی مربوط به
خود آنها است و در صورت بروز این اتفاقات که در طول شبانه روز حادث شده و اشکال داخلی
قلمداد میشود، سبب ایجاد خاموشی شده و شهروندان مجبور هستند دنبال برقکار برای رفع
اشکالات برقی باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیدا کردن برقکار در طول شبانه روز مقداری مشکل بوده
و برخی اوقات دسترسی به آنها غیر ممکن است و همچنین فعالان این حوزه تشکیلات منسجم
و پایگاه ثابتی ندارند، این موضوع به یک دغدغه اساسی مردم تبدیل شده بود.
خانیشکراب افزود: لذا پس از بررسیهای زیاد فنی و اقتصادی با همکاری افراد متخصص
در این حوزه، ایده و طرح ایجاد و راهاندازی
سامانه خصوصی امداد برق برای مشاوره و سرویس دهی به شهروندان بهترین راه برای حل این
دغدغه بود.
وی اظهار داشت: امیدواریم این سامانه تشکیلات و ساختار منظم و منسجمی را در شهر و استان
ایجاد و خدمات برقی را به شکل قانونی و منظم
پوشش داده و خدمات شایستهای به مردم استان البرز ارائه دهد.
وی در پایان گفت: امیدوار هستیم با بهرهگیری از سامانه 24 ساعته امداد برق که در قالب
یک تشکل حقوقی و منسجم شکل گرفته است، خدمات برقی منظمتر و با کیفیت بالاتری انجام
شود و همچنین با دادن تعهد کاری به همشهریان موجبات آرامش و آسایش این عزیزان فراهم
شود.