کد خبر: ۲۵۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 07 July 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی درباره حقوق‌های نامتعارف گفت: معظم‌له بار دیگر ثابت کردند که همواره همراه و یاور مردم هستند.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر با انتشار فیش‌های حقوقی تعدادی از مدیران که حقوق‌های نامتعارف و پاداش‌های میلیونی می‌گرفتند، مردم بسیاری در سراسر کشور از شنیدن این اخبار بسیار ناراحت شدند.

وی افزود: مردم می‌پرسیدند چگونه در نظامی که مسؤولان آن بر اجرای سیاست‌های اقتصادی در دوران تحریم‌ها سخن می‌گویند، عده‌ای بدون توجه به مشکلات معیشتی جامعه به خود اجازه دریافت حقوق‌ها و پاداش‌های چند ده میلیونی می‌دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز تصریح کرد: انتقادها و اعتراضات بسیاری نیز در این زمینه به ویژه در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها شاهد بودیم و حتی مردم در جمع‌های خصوصی و در گفت‌وگوهایی که با هم در اماکن عمومی داشته و دارند، به طور مرتب در این زمینه‌ حرف می‌زنند.

اکبریان افزود: نخستین پرسش مردم این بود که چگونه مسؤولان ارشد نظام با این معضل و پدیده بسیار زشت برخورد کرده و آیا اجازه می‌دهند که مردم در مشکلات معیشتی گرفتار شده و عده‌ای به همین صورت حقوق‌های میلیونی دریافت کنند.

وی با اشاره به رهنمودها و نظرات صریح مقام عظمای ولایت در خطبه‌های عید سعید فطر و موضع‌گیری صریح و شفاف معظم‌له در این خصوص گفت: ایشان بار دیگر نشان دادند که همواره همراه مردم بوده و حامی اصلی منافع و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

اکبریان بیان داشت: ولی امر مسلمین در خطبه‌های نماز جمعه به صراحت تاکید فرمودند که "در این موضوع، باید دریافت‌های نامشروع باز گردانده شود و افرادی که مرتکب بی قانونی شده‌اند، مجازات و افرادی هم که از قانون سوء استفاده کرده‌اند، برکنار شوند، زیرا آنان لیاقت حضور در مراکز و مسئولیت‌ها را ندارند."

وی افزود: مقام عظمای ولایت فرمان صریح برخورد قاطع با متخلفان را صادر فرموده و حالا مردم منتظر اقدام جدی و عملی مسؤولان در برخورد با افرادی که حقوق‌های میلیونی برای خود در نظر گرفتند، هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اظهار نظرنمایندمون خوب بود در مجلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار