کد خبر: ۲۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن بیانیه رئیس جمهوری درباره برخورد جدی با حقوق های نامتعارف، گفت: تصمیم دولت در این خصوص ارزشمند است.

عزیز اکبریان روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، افزود: اتفاقی که درخصوص حقوق های برخی مدیران افتاد، نباید بار دیگر رخ دهد چرا که ملتی شریف داریم که موظفیم اعتماد آنها را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: قابل تقدیر است که شخص رئیس جمهوری پیگیر جدی این موضوع هستند و جدیت دارند زیرا برخی پا را فراتر از حد گذاشته اند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس افزود: دولت با احترامی که به ملت ایران قائل است به طور قطع به طور جدی با این تخلفات برخورد می کند.

اکبریان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی هم در این زمینه ورود خواهد کرد و مقامات قضایی نیز برخورد قانونی با این افراد را در برنامه خود قرارمی دهند.

رئیس جمهوری دوشنبه شب درباره حقوق های نامتعارف بیانیه مهمی خطاب به ملت شریف ایران صادر و در آن تاکید کرد که مبارزه با فساد و رانت تا ریشه کنی ادامه می یابد.

رئیس جمهوری در این بیانیه مهم دستگاه ها را موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاهها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشکری شوند، تصریح کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار