کد خبر: ۲۵۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 05 July 2016
تابناک / معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان از اقامه نماز عید فطر در ۲۸۰۰ مسجد استان خبر داد و گفت: نماز عید در رشت در مصلای بزرگ این شهر اقامه می شود.

حجت اسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه ماه رمضان به روزهای پایانی خود رسیده  ضمن قبولی طاعات و عبادت اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی مغتم برای خودسازی انسان بود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به نوعی ارزش های اسلامی را هدف نقشه های شوم قرار داده‌اند گفت: در ماه رمضان با اعزام مبلغان دینی به مناطق مختلف گیلان ارزش های دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین توطئه های دشمنان برای آگاهی عموم بازگو شد.

 

حجت اسلام گلمیرزاده اذعان کرد: اولیا و مربیان و مسئولان ذی ربط سعی کنند برای مقابله با تهاجمات فرهنگی جوانان را بیش از پیش با مساجد آشنا کنند.

 

وی در ادامه به عید سعید فطر، بزرگترین عید مسلمانان اشاره و تصریح کرد: پرداخت زکات فطریه بر همه کسانی که دارای توان مالی هستند واجب است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عید فطر جشن یک ماه صبر، ایمان، روزه داری و عبادت است افزود: 2 هزار و 800 مسجد در گیلان برای اقامه نماز عید فطر مهیا است.

 

حجت اسلامی گلمیرزاده خاطر نشان کرد: در مرکز استان نیز نماز عید فطر به صورت محوری در مصلی رشت دایر می شود ضمن اینکه این نماز در همه مساجد شهر نیز برپا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان رشت نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله زین العابدین قربانی ساعت 8 صبح در مصلی رشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار