کد خبر: ۲۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 02 July 2016


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از انهدام باند سارقان خودرو و وسایل داخل خودرو با 37 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایوب احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ارجاع پرونده ای از کلانتری 12 اهری شهرستان فردیس مبنی بر دستگیری دو نفر متهم به سرقت یک دستگاه خودرو پراید بررسی سوابق کیفری متهمان و احتمال وقوع سرقت های دیگر از سوی متهمان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی محل زندگی متهمان آلات و ادوات سرقت از آنها کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی ها به سرقت یک دستگاه خودروی پراید اعتراف کردند که با راهنمایی سارقان ماموران به محل اختفاء خودرو اعزام شدند و خودرو سرقتی دوم را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

احمدی گفت: با ادامه تحقیقات و بازجویی ها سارقان به 35 فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهرستان فردیس با همدستی دونفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: سارقان شیوه و شگرد خود را این گونه بیان کردند که در ساعات اولیه بامداد و با توجه به خلوت بودن معابر و زمان استراحت ساکنان آپارتمان ها به همراه یک دستگاه خودروی سرقتی اقدام به خم کردن درب خوردو های داخل پارکینگ و کوچه ها و سرقت وسایل داخل آن می کردند.

احمدی افزود: ماموران با راهنمایی سارقان محل سرقت و مالباختگان را شناسایی کردند که جهت تشکیل پرونده در پلیس آگاهی حضور یافتند و پس از احراز هویت آنها اموال سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد.

وی گفت: ماموران دو همدست سارقان را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند که پس از بازجویی ماموران متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کردند که هر چهار سارق دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

ارزش تقریبی اموال مسروقه 280 میلیون ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار