در جریان بررسی لایحه تملک و احداث بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر تهران، تعدادی از نمایندگان شورای اسلامی مطالبی را در خصوص این لایحه مطرح کردند و معاون شهردار تهران با ارائه توضیحاتی به دفاع از این لایحه پرداخت.
کد خبر: ۲۵۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 02 July 2016
ناصر امانی گفت: در سال 94 شهرداری تهران تملک و یا احداث بیمارستانی تخصصی جهت ارائه خدمات به کارکنان و همچنین ورود تخصصی به موضوع خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه را در دستور کار خود قرار داد و آن را در قالب لایحه ای در همان سال به شورای اسلامی شهر تقدیم نمود. 

امانی  افزود: شهرداری تهران در قالب این لایحه قصد تملک ملک یا ساختمان نیمه کاره را بصورت تهاتر و با حداقل اعتبارات نقدی دارد و برای بهره گیری از توان پزشکان متخصص نیز تصمیم داریم که 40 درصد سهام این بیمارستان به پزشکان متخصص اختصاص یابد و اداره بیمارستان را نیز به آنان واگذار شود. 

وی ادامه داد: نمایندگان شورای اسلامی شهر در جریان تصویب لایحه بودجه سال 95 با اختصاص ردیف بودجه برای احداث و یا تملک بیمارستان مجوز این اقدام را به شهرداری تهران دادند. 

معاون شهردار تهران گفت: در بین نمایندگان پارلمان شهری بر ایجاد این بیماستان اجماع وجود دارد اما در صحن شورا با در دستور قرار گرفتن این لایحه نمایندگان ابتدا با توجه به اختصاص ردیف اعتبار برای این موضوع در لایحه بودجه مصوب سال 95 به خارج شدن این لایحه از دستور جلسه شورای اسلامی شهر رای دادند. البته در ادامه برخی نمایندگان با طرح این موضوع که چون در لایحه برنامه دوم توسعه، شهرداری موظف به کوچک سازی است و احداث و یا تملک بیمارستان به نوعی می تواند به بزرگ شدن سازمان تعبیر گردد خواستار رفع این تناقض در شورا گردیدند که با تصویب اعضا مقرر شد که این لایحه همچنان در دستور کار شورای اسلامی شهر بماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار