کد خبر: ۲۵۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016


امام جمعه چهارباغ گفت: مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود به طور مداوم علیه منافع امت اسلام در جهان در حال توطئه و دسیسه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد هستیم که با سکوت برخی از حکام دست‌نشانده و خود فروخته غرب در ممالک اسلامی، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه امت اسلام افزایش یافته است.

وی افزود: این در حالی است که اگر جهان اسلام هم‌صدا و متحد بود، هرگز این رژیم غاصب و جعلی نمی‌توانست به جان و مال و ناموس صدها هزار مسلمان تعرض کرده و خانه و کاشانه آنها را غصب کند.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: متاسفانه ابعاد توطئه صهیونیست‌ها به مراتب فراتر از اشغال سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف رفته و امروز آنها برای کل جهان اسلام نقشه‌های شومی در سر دارند.این رژیم کودک‌کش از حمایت‌های بی‌دریغ سران کاخ سفید برخوردار بوده و با حضور آل سعود به این بازی کثیف و خطرناک،‌ مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود ،تشکیل شده است.

وی افزود: این مثلث شوم و شیطانی به طور مداوم علیه جهان اسلام در حال توطئه و دسیسه هستند و منافع امت اسلامی را به خطر انداخته اند.

امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: حضور گسترده مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به افزایش توطئه و دسیسه‌های این مثلث شوم ضروری‌تر از سال‌های قبل است.

محمدی بیان داشت: همه باید با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود به جهانیان نشان دهیم که امت اسلام بی‌پناه و بی‌یاور نیست و اگر آنها دست از توطئه و دسیسه برندارند، با پاسخ قاطع و کوبنده امت اسلام روبه‌رو خواهند شد.

وی افزود: بنابراین باید راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پرشورتر، آگاهانه‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار گردد تا استکبار جهانی و حامیان زورگویان و ظالمان بر سر عقل آمده و دست از توطئه علیه مسلمانان بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار