رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی بین خانواده های بیماران سرطانی بیمارستان شفا، محرومان روستایی و حاشیه نشین این شهرستان در ایام ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 28 June 2016
سید فتح الله هاشم نژاد با اشاره به توزیع این بسته های غذایی و سایر برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایام ماه رمضان اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی جمعیت هلال احمر اهواز توجه به خانواده های بیماران، نیازمندان و محرومان در ماه رمضان است که به همین منظور تاکنون بیش از 15 برنامه سفره افطاری و توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی را در دستور کار داشتیم.

وی افزود: در همین راستا حدود 70 بسته غذایی دوشنبه شب در بین خانواده های بیماران سرطانی بیمارستان شفا اهواز توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمراهواز ادامه داد:همچنین یکشنبه شب همزمان با بیست و یکمین روز از ماه رمضان بیش از 60 بسته غذایی نیز بین رفتگران زحمتکش شهرداری منطقه هشت اهواز توزیع شد.

وی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر استان و شهرستان اهواز بدون هیچ چشم داشتی در مناطق سخت گذر و محروم بیشتر وقت خود را صرف خدمت رسانی به نیازمندان می کنند و امید است که دستگاه های استان این نیروی زحمتکش را در اجرای برنامه های خیرخواهانه خود همراهی کنند.

وی گفت: تا پایان ماه مبارک توزیع بسته های غذایی نیز در مناطق مختلف اهواز ادامه می یابد.

وی بیان کرد:خیران استان و بخصوص شهرستان اهواز همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر این شهرستان داشته و همواره ما را در راستای حمایت از نیازمندان همراهی و تمامی مخارج مورد نیاز برنامه های حمایتی را تامین کرده اند که این حمایت ها قابل تقدیر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار