کد خبر: ۲۵۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز از تصویب 333 مصوبه برای رفع موانع تولید در این استان خبر داد.

عبادالله کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه رهبری معظم انقلاب اسلامی امر به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فرمودند، دولت تمام توان خود را برای تحقق این مهم به میدان آورد.

وی افزود: استاندار البرز در جلسات مختلف تاکید کرده است که مهمترین اولویت ما اجرای این سیاست‌ها و تحقق آنها است و خوشبختانه گام‌های بسیار خوبی طی دو سال اخیر در البرز برای رسیدن به اهداف فوق، برداشته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز تصریح کرد: به طور قطع اقتصاد مقاومتی بدون حمایت از تولید و پیشرفت و توسعه تولید داخلی محقق نمی‌شود، به همین دلیل اولویت اصلی را حمایت از صنایع و تولیدکنندگان بومی و فعال در استان البرز قرار دادیم.

کامکار با اشاره به فعالیت بیش از یک صد برند ملی در استان البرز و همچنین استقرار صنایع و واحدهای مختلف در این استان گفت: هم اکنون البرز به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ صنعتی کشور به شمار می‌آید و تمام توان خود را برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه تولید قرار داده‌ایم.

وی بیان داشت: در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز تشکیل شد که این کارگروه در هر هفته، دو نوبت جلسه برگزار می‌کند که این جلسات به صورت جدی و مستمر برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز افزود: از زمان تشکیل کارگروه فوق، تاکنون 333 مصوبه برای رفع موانع تولیدکنندگان فعال در استان داشته‌ایم که خوشبختانه بیش از 70 درصد این مصوبات اجرایی و عملی شده است.

کامکار با بیان اینکه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دفتر کار خود نمی‌مانیم، گفت: بخش مهمی از جلسات ما در محل کارخانه‌ها و صنایعی برگزار می‌شود که دارای مشکلاتی هستند و در همان محل مسائل مطرح و راهکارهای کارشناسی شده برای برون‌رفت از مشکلات پیش‌ّبینی و اجرا می‌شود.

وی در پایان بخش مهمی از مشکلات صنایع استان البرز را نداشتن نقدینگی توصیف کرد و گفت: انتظار داریم که مدیریت بانک‌های استان البرز، تسهیلات لازم برای رونق این واحدها را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار