کد خبر: ۲۴۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 21 June 2016


نخستین انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان فردیس با حضور 906 نفر از اعضای این انجمن برگزار شد.

معاون برنامه ریزی اداری مالی فرمانداری فردیس روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع یک هزار و 533 نفر عضو ثبت نامی، 62 نفر به عنوان نامزد هیات مدیره و بازرسی در این انتخابات شرکت کردند و 906 از اعضای این انجمن رای خود را به صندوق انداختند.

محمد مجرد افزود: سید حمید یعقوبی با 350 رأی ، حسن مددی با 333 رأی،رقیه سخایی با 330 رأی،امیر محمدی با 327 رأی،سیدفخرالدین مختاری با 316 رأی، بازرس انجمن محمدعلی اکبری با 307 رآی انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: طبق قانون کسانی که شکایتی نسبت به این انتخابات دارند می توانند ظرف 10 روز شکایت خود را به هئیت نظارت بر انتخابات این انجمن به اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان فردیس ارائه کنند.

وی گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده فقط مختص مردم عادی نیست بلکه شامل ادارات کارخانه ها و شرکت ها نیز می شود وبه نوعی همه با آن سرو کار دارند.

معاون برنامه ریزی اداری مالی فرمانداری فردیس افزود: حفظ و نگهداری، کنترل کیفیت، جلوگیری از تبانی و ایجاد مراکز انحصاری که منجر به افزایش قیمت و یا تضییع حقوق مصرف کنندگان می شود، مشاوره و ارایه راهنمایی های لازم به مصرف کنندگان،انتشار اطلاعات کالا و خدمات مضر برای مصرف کنندگان و...از جمله وظایف انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

لازم به توضیح است که انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر اساس فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب تیر ماه 88 مجلس شورای اسلامی با هدف سازماندهی مشارکت های مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حقوق مصرف کنندگان تشکیل شده است.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار