کد خبر: ۲۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 20 June 2016


جانشين فرماندهی انتظامی استان گفت: اولين راه مقابله با جنگ نرم دشمن، آگاهی دادن به مردم است.

محمد کريم بيات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با تاکيد بر اين که دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند در تمامی حوزه ورود پيدا کند، اظهار کرد: اولين راه مقابله با جنگ نرم دشمن، آگاهی دادن به مردم است تا از اثرات و نقشه‌های شوم آنها آگاه شوند و آگاهانه و با بصيرت در مقابل شان بايستند.

وی افزود: جنگ نرم در کشور ما، جنگ عليه ارزش‌ها، نگرش‌ها و گرايش‌های مذهبی است، دشمنان می‌خواهند مردم را از دين و ولايت دور سازند.

اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: هجمه دشمن در تمام دوره‌ها عليه کشور ما ثابت بوده ولی بر اساس طرز تفکر دولت‌ها و افراد، شاکله و هدف آن تغيير کرده است که بايد هوشيار باشيم و راه‌های نفوذ فرهنگی و سياسی دشمن را ببنديم.

بیات تصریح کرد: امروز دشمنان در حوزه جنگ نرم با برنامه ريزی عمل می‌كنند؛ چرا که به خوبی فهميده‌اند هوشياری ملت ايران، آمادگی نيروهای مسلح و توانایی دفاعی و نظامی ايران، آنها را از حمله نظامي به ايران ناتوان کرده است .

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: دشمنان ايران اسلامی در اتاق‌های فکر خود به اين مهم رسيده‌اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامي ايران، تضعيف و از بين بردن سه ركن انقلاب اسلامی ايران يعنی ولايت فقيه، ايمان و باورهای دينی و وحدت و مشارکت ملت است.

وی ابرازکرد: ‌آنان با ناامن کردن کشورهای همسايه و با فرقه سازی در جهت تهاجم به ارزش‌های اسلامی و همچنين با عرضه مدل‌های رنگارنگ بی حجابی و بی عفافي و تبليغ آن در هزاران سايت اينترنتي، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی، در جهت تضعيف باورهای دينی و اعتقادی ملت ايران گام های جدی برداشته اند.

این مسئول در پايان گفت: در مقابل جنگ نرم دشمن، اقدامات نرم را بايد انجام داد و می‌طلبد که با همدلي و همياری همه دستگاه‌ها و مردم ولايت مدار ايران اسلامی در جهت خنثی سازی توطئه‌ها و تهديدات دشمن به خصوص در بحث عفاف و حجاب گام برداريم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار