با ورود دستگاه قضایی مشخص می‌شود
استاندار البرز تاکید کرد: عد از صدور و ابلاغ حکم قوه قضائیه در مورد این پرونده بر اساس آن حکم اقدام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز دارای حرف و حدیث‌های بسیاری بود.
حتی انتخابات یکی از توابع شهرستان کرج نیز به دلیل تخلفات صورت گرفته ابطال شد.
در مورد برخی از کاندیداهای شورای شهر کرج نیز حرف و حدیث‌های مطرح شد که همچنان ادامه دارد.
حتی تعدادی از معترضان به نتایج انتخابات، همچنان اعتراض خود را پیگیری می‌کنند.
در اواسط اسفند ماه سال گذشته برخی از خبرگزاری‌ها به نقل از عضو هیئت رئیسه  کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مطالبی را منتشر کردند که منجر به شیوع شایعاتی در کرج شد.
از زمان انتشار خبر فوق، برخی از فعالان سیاسی به طور مداوم با نمایندگان کرج در مجلس تماس گرفته و از آنها می‌خواهند از همکار مجلسی فوق جویای صحت مطلب گفته شده باشند.
مصطفی افضلی فرد در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفته بود: برخی پرونده‌ها در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی وجود دارد که مربوط به انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا در سال 92 است.
وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند اگر تخلفی انجام داده‌اند با گذشت زمان فراموش می‌شود ، تصریح کرد: کسانی که تخلفی را مرتکب شده‌اند، مطمئن باشند این تخلفات در صورت اثبات، قطعا رسیدگی می‌شود و اگر کسی به ناحق وارد شورای شهر شده باید جای خود را به کسی بدهد که حق او ضایع شده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در کمیسیون اصل 90 صحت آن اثبات شده مربوط به دو استان کشور است که این کمیسیون به صورت مکتوب اعلام کرده تا کسانی که حقشان ضایع شده جایگزین شوند.
افضلی فرد اظهار داشت: بررسی این پرونده‌ها در مواردی به عهده شورای حل اختلاف استان‌ها گذاشته شده که نمایندگان عضو این شورا نظرشان بر این است که مجموعه اعضای شورا باید جا به جا شوند که ما ابلاغ کردیم که آنچه برآیند جلسه شورای حل اختلاف است اعلام شود تا کمیسیون براساس آن اقدام کند.
وی ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص این موضوع تا یک ماه آینده اعلام و نسبت به آن اقدام خواهد شد.
افضلی‌فرد در صحبت‌های خود نام این 2 استان را مطرح نکرده بود، اما همین اشاره کوتاه منجر به افزایش شایعات در کرج شد.
حال پس از چند سال استاندار البرز به صراحت از تخلف در شورای شهر کرج سخن گفته است.
وی چندی پیش نیز انتخابات شورای شهر کرج را دارای شبهات زیادی توصیف کرده بود.
سید حمید طهایی در مورد تشکیل جلسه شورای حل اختلاف برای رسیدگی به شکایت یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر کرج از تخلفات صورت گرفته در انتخابات این شورا، گفته است: این شکایتی بوده ‌که یکی از کاندیداهای شورای شهر کرج به قوه قضائیه برده است.
طهایی افزود: بعد از صدور و ابلاغ حکم قوه قضائیه در مورد این پرونده بر اساس آن حکم اقدام می‌شود.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی کرده ‌و پرونده برای صدور رای نهایی به تجدید نظر رفته است، بیان کرد: نتایج نهایی این پرونده بعد از صدور رای نهایی توسط قوه قضائیه مشخص می‌شود.
استاندار البرز درباره اینکه گفته می‌شود استانداری البرز به دنبال تشکیل شورای حل اختلاف برای رسیدگی به این موضوع است، خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف در استان البرز مشروط به اینکه پرونده‌هایی آماده شود و به کمیسیون مربوطه بیایند همیشه تشکیل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
قانون باید اجرا شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
قانون باید در مورد همه اجرا شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
از شوراي شهر كرج بپرسيد بطور مثال در 10 سال اخير چه كار مفيدي براي اين شهر انجام دادند؟ بافت فرسوده همان است كه بود مترو هم همينطور و بسياري چيزهاي ديگر
کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای کولیوند دیدی بالاخره حقیقت آشکار شد؟؟ آقایون خبرگزاری ها اگر خواستید متن شکایتمون با مستندات رو دراختیارتون میذاریم.
مدیر پایگاه تابناک آماده انتشار هرگونه مستندات در این زمینه است.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
وقتی بعداز گذشت دوسال ازانتخابات پرحاشیه شورای شهرکرج شاهد عزم جدی نظام درجهت احقاق حق هستم به ایرانی بودنم بیش از پیش افتخار می کنم زنده باد کسانی که نه تهدیدو تطمیع ونه غیر گامهایشان راسست نکرد حق می آید وباطل رفتنی است
سید رضا کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
بنده میخوام بپرسم چرا شخصی که با استفاده از اسم کس دیگه ای به شورا شهر اومده کسی جلوی ورود ان عضو را نگرفت.
جعل عنوان یعنی مشکلی نداره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
با نام كسي ديگر به شورا رفتند بماند تخصص نداشتن را نيز به آن اضافه كنيد
البته مقصر اصلي مردم هستند كه بدون تحقيق راي ميدند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
جای جالبش اینجاست که برخی از اعضا شورا خودشون عضو یه شرکت هستند برای همون شرکت پروژه میگیرند آقای قاسم پور چیکار کرده فقط اعضا خانواده خودش رو گذاشته سر کار یا آقای عباسی برادر خودش شهرام عباسی رو که دیپلم هم نداره تو شهرداری مرکز کارشناس املاکه واقعا خجالت نمیکشید. توی کرج شایسته سالاری جای نداره اینها با رای منو شما نیومدند که برای مردم خدمت کنند کسی که خودش مستاجر بوده الان توی عظیمیه خونه خریده مشخصه از کجا آورده امیدواریم که هرچه زودتر مشخص بشه اینها چطوری از هیچ به شورا رفتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار