رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 13 June 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و همچنین محتویات و قطعات خودرو در هفته‌های اخیر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تحقیقات خود را با روئیت تصاویر آرشیو دوربین‌های مدار بسته آغاز و با تحقیق از شکات و مظنونان اعلامی از سوی آن‌ها و مطابقت شیوه و شگرد به کار رفته توسط متهمان، سرانجام یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با مورد نظر قرار دادن وی، نامبرده را در لحظه فروش یک خودرو مسروقه دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در پلیس آگاهی استان با توجه به دلائل و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان کرد با تشکیل باندی منسجم، در امر سرقت خودرو و قطعات فعالیت دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان و با دستگیری مالخر خودروهای مسروقه پنج همدست دیگر متهم نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این افراد در تحقیقات به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، سه دستگاه خودرو، چهار فقره قطعات خودرو و یک فقره تجهیزات داخل خودرو در مجموع به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

کرمی گفت: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار