فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سه سارق سابقه‎دار خودرو و داخل خودرو خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 07 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سه سارق سابقه‎دار خودرو و داخل خودرو خبر داد.

به گزارش فارس، پژمان قویمی اظهار کرد: در پی سرقت یک دستگاه وانت پیکان در حوزه کلانتری 15 رسالت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری 15 رسالت با بکارگیری منابع خبری و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند که در ادامه پس از هماهنگی قضایی در بازرسی به عمل آمده متهمان دستگیر و به کلانتری 15 منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان که محلی دور از شهر بود دو دستگاه خودرو که سارقان در حال اوراق کردن آن بودند، کشف شد.

وی اظهار کرد: همچنین تعداد 30 دستگاه تلفن همراه، 20 دستگاه پخش و باند خودرو و 12 عدد انواع سینی پلاک و شاسی خودرو سرقتی کشف و ضبط شد.

قویمی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهمان برای بررسی جرائم دیگر تحویل پلیس آگاهی استان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد ناامنی مراتب را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی برخورد با سارقان را یکی از برنامه‎های اصلی مجموعه انتظامی شهرستان دانست و از همکاری و مشارکت مردم در این رابطه تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس و هوشیاری در نگهداری اموال و وسایل، سارقان را ناکام می‌گذارد، گفت: عمل به توصیه‌های پلیس زمینه کاهش سرقت را به دنبال دارد که این مهم باید مد نظر شهروندان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار