کد خبر: ۲۴۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس از برگزاری کارگاه آموزشی اولیاء دانش آموزان پایه اول ابتدایی در شهریور و مهر ماه جاری در مدارس فردیس خبر داد.

فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه آموزشی در دو بخش مقدماتی و تکمیلی در مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش مقدماتی که شهریورماه جاری برگزار می شود شامل آشنایی با ویژگیهای رشد دوران کودکی ، آمادگی مورد نیاز کودکان برای پیوند با محیط آموزش توسط خانواده و آشنایی با مقررات مدرسه و آشنایی اولیاء با وظایف خود از سرفصل های این بخش می باشد.

وی افزود: بخش تکمیلی در مهرماه جاری برگزار می شود شامل آشنایی با محتویات دروس پایه اول ابتدایی و شیوه های یادگیری،آشنایی کلی با اختلالات و مشکلات یادگیری و چگونگی مواجه خانواده با آنها و آشنایی با فرایند سنجش و ارزشیابی تحصیلی از دیگر سر فصل های بخش تکمیلی است.

فهمیده گفت: کارگاه آموزشی با هدف تعامل و همکاری اولیاء دانش آموزان جهت آمادگی برای تعلیم وتربیت فرزندان در سال تحصیلی جدید است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: طبق ثبت نام سال گذشته پیش بینی می شود که برای سال تحصیلی جدید حدود هفت هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند.

آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس 86 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار