با توجه به اینکه سرنوشت دو فرد دیگر هنوز مشخص نشده، 10 تیم امداد و نجات از تیم‌های تخصصی سیلاب و غواصی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و طی سه روز اخیر به صورت مداوم در جست‌وجو هستند.
کد خبر: ۲۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 16 May 2016
روز بیست و چهارم فروردین یک دستگاه خودرو پژو در منطقه درده در محور کرج – چالوس به دلیل حادثه واژگون شد و به رودخانه کرج سقوط کرد.
بلافاصله تیم‌های امدادی برای کمک به سرنشینان وارد عمل شدند که متأسفانه پس از چند ساعت جست‌وجو، جسد دو سرنشین پیدا شد.
اما هنوز سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو که هر دو مرد بودند مشخص نیست.
به همین دلیل تعدادی از تیم‌های امداد و نجات از جمله تیم‌های تخصصی سیلاب و غواصی وارد عمل شده و طی سه روز اخیر به دنبال یافتن اجساد احتمالی مفقودان هستند.
در همین ارتباط دقایقی پیش احسان نصیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز به اتفاق مهدی مهرور مدیرکل بحران استانداری البرز به محل حادثه رفته و از نزدیک فعالیت تیم‌های جست‌وجو را پیگیری کردند.
در حاشیه این بازید احسان نصیری به خبرنگاران گفت: متأسفانه در تحقیقات نخست مشخص شد این خودرو دارای چهار سرنشین بوده که در همان لحظات ابتدایی اجساد دو نفر پیدا شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرنوشت دو فرد دیگر هنوز مشخص نشده، 10 تیم امداد و نجات از تیم‌های تخصصی سیلاب و غواصی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و طی سه روز اخیر به صورت مداوم در جست‌وجو هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز این عملیات به نتیجه نهایی نرسیده است، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد بارندگی‌های زیادی بودیم، به همین دلیل حجم آب در رودخانه کرج بالا آمده و از سوی دیگر آب گل‌آلود است.
نصیری تصریح کرد: این عوامل موجب کندی عملیات شناسایی شده است.
وی در پایان تاکید کرد: 10 تیم تخصصی امداد و نجات، سیلاب و غواصی تا اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو به عملیات خود ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار