کد خبر: ۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 14 April 2015

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، صدا وسیما را از مهمترین قرارگاه های مقابله با جنگ رسانه ای دشمن عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از  روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمیان گفت: ارزش های انقلابی با زبان هنر اگر بازگو شود تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت .

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان ، فرهنگ و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند گفت : صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های مناسب و فاخر و با بصیرت افزایی و اطلاع رسانی هدفمند ، نقش اساسی را در مقابله با هجمه های رسانه ای دنیا ایفا نماید . سردار کریمیان تصریح کرد : افرادی که در رسانه فعالیت می کنند باید بدانند که فعالیت آنها بسیار مقدس است.فرمانده سپاه عاشورا افزود : برای نشر ارزش های دینی و دفاع مقدس ، صدا و سیما حضوری فعالانه و مخلصانه داشته است به طوریکه با انعکاس این برنامه ها شاهد نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جدید هستیم .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم تفکر حاکم بر تولید برنامه های صدا وسیما را تفکر بسیجی عنوان کرد .

سید محسن لطیفی گفت : همکاران این مرکز با بهره گیری از  تفکر بسیجی ، سبب ساز خلق آثار ارزشمند و ماندگاری شده اند و همسو با فرهنگ امام و انقلاب و شهدا ضمن طی مسیر رشد و تعالی ، مانع از نفوذ هجمه نرم دشمن به فرهنگ اسلامی می شوند .

وی با اشاره به  لزوم به کار گیری ابزار هنر در معرفی پیام های انقلاب ، گفت : نباید اجازه دهیم آثار و برکات انقلاب به فراموشی سپرده شود و ما وظیفه داریم به صورت مکرر آنها را برای جوانان بازگو کنیم .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود : دشمنان نظام و انقلاب با چهره هایی متفاوت به جنگ با فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی وارد شده اند و پرداختن به این موضوع دقت و ظرافت خاصی دارد .

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :