کد خبر: ۲۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 14 May 2016


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از راهیابی یک اثر نمایشی به جشنواره ملی مقاومت خبر داد.

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به ارسال بیش از 260 اثر به جشنواره تئاتر ملی مقاومت، در مجموع هیأت داوران این جشنواره 9 اثر را واجد شرایط اجرا دانستند.

وی افزود: در میان آثار تایید شده از سوی هیأت داوران، یک اثر از استان البرز نیز به جمع آثار نهایی راه‌یافته و مجوز اجرای صحنه‌ای را دریافت کرده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: نمایش بی‌مرگی که از آثار ممتاز تئاتر استان البرز بوده، از شهرستان نظرآباد به این جشنواره راه یافته است.

شریفی گفت: جشنواره ملی مقاومت در روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرهای آبادان و خرمشهر به مدت یک هفته اجرا می‌شود. این اثر به نویسندگی و کارگردانی سیاوش توده‌فلاح اجرا می‌شود و جزو آثار فاخر مورد حمایت اداره ارشاد البرز است.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این اثر مهدی فتحی، جواد رنجبرزاده و جمال رنجبرزاده بازی کرده و سعید معروف‌پور طراح صحنه و لباس، سیامک توده‌فلاح دستیار کارگردان، اسماعیل آقامحمدی در بخش نور، صدا و فنی از دیگر عوامل نمایش بی‌مرگی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار