نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه که به نام روز جمعیت نامگذاری شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم جمعیت کشور را افزایش دهیم، در ابتدا باید سنت حسنه ازدواج آسان را در جامعه ترویج کرده و نسل جوان را به ازدواج تشویق کنیم.
کد خبر: ۲۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 13 May 2016
امام جمعه کرج گفت: آمریکایی‌ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند و نمی‌توان به این نظام استکباری اعتماد کرد.
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی و تبریک اعیاد شعبانیه و ضرورت بهره‌مندی از این فرصت ارزشمند برای نزدیکی بیشتر به پروردگار و پاکی روح، گفت: در این ماه مبارک میلاد‌های با سعادتی داریم که هر کدام از آنها عیدی واقعی برای بشریت است.
وی با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، گفت: همه باید به صورتی رفتار کنیم که سرباز واقعی امام زمان(عج) باشیم و دیر نیست که منجی عالم بشریت با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زورگویی‌های استکبار جهانی به ویژه سران کاخ سفید، گفت: این کشور به هیچ تعهدی پایبند نیست و نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.
حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه باید با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حفظ روحیه ولایت‌مداری در برابر زورگویی‌های استکبار و به ویژه آمریکا و ایادی مزدور این رژیم ایستادگی کرد، گفت: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به درستی محقق و اجرایی شود، هیچ کشوری توان ضربه زدن به ایران اسلامی و تحت تاثیر قراردادن اقتصاد و معیشت مردم ما را نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ایران تعهدات خود را در موضوع مذاکرات هسته‌ای انجام داده است، گفت: زمانی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب فرمودند که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم، به خوبی امروز را که سران کاخ سفید زیر قول می‌زدند را پیش‌بینی کرده بودند.
خطیب جمعه شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز 26 اردیبهشت‌ماه که در تاریخ جهان اسلام به روز نکبت نامگذاری شده است، گفت: کشورهای زورگوی غربی و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه به ویژه آل‌سعود تمام توان خود را صرف حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی کرده‌اند.
حسینی‌همدانی افزود: آمریکایی‌ها و سران آل‌سعود با حمایت از رژیم غاصب اسرائیل می‌خواهند اهداف پلید خود را در منطقه دنبال کنند.
وی تصریح کرد: اگر این حمایت‌ها نبود، به طور قطع رژیم صهیونیستی تاکنون نابود شده بود، اما مردم منطقه باید بدانند که تا زمانی که حیات نامشروع این رژیم منفور تداوم دارد، آرامش به جهان باز نمی‌گردد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: جهان تنها به آرامش می‌رسد که رژیم صهیونیستی نابود شده باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه که به نام روز جمعیت نامگذاری شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم جمعیت کشور را افزایش دهیم، در ابتدا باید سنت حسنه ازدواج آسان را در جامعه ترویج کرده و نسل جوان را به ازدواج تشویق کنیم.
حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه جوانان محور اصلی رشد و توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند، گفت: خوشبختانه جوانان ما ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی دارند و اگر امکانات لازم به‌ویژه اشتغال نسل جوان را تامین کنیم، آنها گام‌های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت کشور بر خواهند داشت.
وی افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان ما است، به همین دلیل مسؤولان باید با تمام توان امکانات لازم برای نسل جوان به‌ویژه امکانات مربوط به اشتغال و ازدواج را فراهم کنند و کسانی که در این راه کوتاهی می‌کنند، باید در برابر ملت و خداوند پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شهرستان همچنین از تلاش‌های نیروی سپاه، انتظامی، دادستانی و دادگستری استان البرز در برخورد با متخلفان تقدیر کرد و گفت: دادستانی و دادگستری استان البرز به خوبی استقلال خود را حفظ کرده و با حفظ این استقلال می‌توانند خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار