کد خبر: ۲۲۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 13 May 2016


معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم سبز ایران در این استان خبرداد.

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این جشنواره با رویکردی زیست محیطی برگزار می شود و آثار تولیدی از سوی هنرمندان کشور با این موضوع به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: این جشنواره از ۲۴ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در استان البرز وبه میزبانی سالن میلاد کرج انجام خواهد رسید.

شمیرانی تصریح کرد: فیلم های منتخب این جشنواره در سانس های ۹ الی ۱۱ ، ۱۴ الی ۱۶ ، ۱۶ الی ۱۸ و ۱۸ الی ۲۰ به نمایش درخواهد آمد.

وی به همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، شهرداری کرج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل در ادامه گفت: این برنامه در راستای فعالیت های فرهنگی و زیست محیطی استان شکل گرفته و انتظار می رود با استقبال ویژه ای نیز روبرو شود.

وی در پایان تصریح کرد: از تمامی علاقمندان و دوستداران محیط زیست و همچنین سازمان های مردم نهاد دعوت می کنیم تا با حضور در این جشنواره بیش از پیش به روند فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار