کد خبر: ۲۲۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 12 May 2016


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی - پژوهشی دانش آموزی در مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان 1 در این ناحیه در قالب 113 اثر خبر داد.

روناک همدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان در فعالیت های علمی - پژوهشی، تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان ، خلاقیت پروری ، آشنایی دانش آموزان با توانمندی های گروه هم سال و انتخاب آثار برتر برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری ذکر کرد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه دو روزه که در مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان 1 ناحیه برپا شد در آن 113 دست آورد علمی - پژوهشی دانش آموزان دختر متوسطه دوم به نمایش گذاشته شد تا بار دیگر دانش آموزان برای تلاش بیشتر در سنگر علم و دانش مصمم تر از گذشته گام بردارند.

همدانی گفت: دستاوردهای علمی - پژوهشی دانش اموزان در این نمایشگاه در زمینه فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی، علوم انسانی، ادبیات فارسی و معارف اسلامی است که توسط داوران در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک کرج در ادامه به انتخاب 42 اثر برتر از بین 113 دست آورد علمی - پژوهشی دانش آموزان توسط داوران در این نمایشگاه اشاره و یادآور شد: دانش آموزان این ناحیه در سال تحصیلی 95-94 تلاش قابل قبولی در امور علمی ، پژوهشی و آموزشی داشته اند که امیدواریم در امتحانات پایان سال با همت و برنامه ریزی مناسب پاسخ مثبتی به زحمات معلمان و والدین خود بدهند.

به گفته این مسئول در حاشیه این نمایشگاه آثاری از سایر دانش آموزان دختر این مرکز آموزشی در زمینه ایران شناسی ، هنر ، دومینو ، موسیقی و فضا نیز به نمایش در آمد.

همدانی از معلمان و اولیای دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش کرج درخواست کرد به دانش آموزانی که دارای ایده فکری - خلاقانه ای هستند در خانه و مدرسه اهمیت دهند و برای عملیاتی کردن آنچه که در ذهن این دانش اموزان می گذرد بستر را بعنوان یک راهنما ی دلسوز و همراه در بخش های مختلف حمایتی - مشورتی آماده کنند.

ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار