رئیس فدراسیون فوتبال در البرز
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص امکانات مورد نظر کی‌روش نیز گفت: وی امکاناتی را برای موفقیت تیم ملی می‌خواهد که به دنبال فراهم کردن آن هستیم، از جمله اینکه ورزشگاه دستگردی طی قراردادی به تیم ملی تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 12 May 2016
به گزارش تابنک – البرز: مهدی تاج که امروز برای حضور در همایش ملی فوتبال پایه به میزبانی البرز در این استان حضور دارد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد داشته و مطالبی که در رابطه با استعفا و یا برکناری وی مطرح می‌شود،‌ تاثیری در تداوم همکاری با وی ندارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ تصمیمی در خصوص کنارگذاشتن کی‌روش نداریم، گفت: این حرف‌ها صحت‌ نداشته و وی به کار خود در تیم ملی ادامه می‌دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص امکانات مورد نظر کی‌روش نیز گفت: وی امکاناتی را برای موفقیت تیم ملی می‌خواهد که به دنبال فراهم کردن آن هستیم، از جمله اینکه ورزشگاه دستگردی طی قراردادی به تیم ملی تحویل داده می‌شود.
تاج گفت: امکانات و کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی مطلوب بوده و می‌تواند نظر مساعد کی‌روش را جلب کند.
وی در خصوص انتصاب رئیس سازمان جدید لیگ نیز گفت: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.
لازم به توضیح است،‌ مهدی تاج ظهر امروز در نخستین همایش مربیان فوتبال پایه کشور که با حضور 700 مربی در سالن شهیدان ن‍ژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه به سمت مهارتی شدن بیش از پیش فوتبال در کشور پیش برویم،‌ لازم است تا مدارس فوتبال را در با توسعه بیشتری همراه کنیم.
وی ادامه داد: هم‌اکنون یک‌هزار مدرسه فوتبال در کشور شناسایی شده است که مجوز فعالیت دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امروز استقبال خوبی از این مدارس شده است و لازم است تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه این مدارس در کشور انجام شود.
تاج با اعلام اینکه تأسیس مدارس فوتبال اقدامی بسیار خوب تلقی می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا علاقمندان به فراگیری رشته فوتبال از پایه و از دوران کودکی با این مهم آشنا شده و مهارت‌های لازم در این زمینه را به صورت دقیق و درست فرا می‌گیرند.
وی تأکید کرد: هم‌اکنون فوتبال در قشرهای مختلف مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است،‌ لذا تأسیس و راه‌اندازی مدارس فوتبال از مهم‌ترین نیازهایی بود که در بین علاقمندان به فوتبال احساس می‌شد.
رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت: البته ایجاد این مدارس در گذشته از ساماندهی مناسبی برخوردار نبود اما امروز با عملیاتی کردن اقدامات و طرح‌های مختلف ساماندهی اساسی به این مدارس داده شده است که البته همچنان جای کار دارد.
تاج با بیان اینکه در گذشته مدارس فوتبال به صورت غیرمجاز و بدون داشتن مجوزهای لازم تأسیس میشد، گفت: این مهم سبب نارضایتی و ایجاد مشکلات برای خانواده‌ها بود که امروز با ساماندهی این مهم توانسته‌ایم یک‌هزار مدرسه فوتبال را در کشور شناسایی کنیم که دارای مجوز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار