کد خبر: ۲۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


رئیس اداره ارشاد شهرستان فردیس گفت: تماشای تئاتر باعث ارتقای فرهنگ عمومی جامعه می‌شود.

اسدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: برگزاری اردیبهشت تئاتر فرصت خوبی است برای قدردانی از فعالیت کسانی که برای تعالی هنر تئاتر استان تلاش می‌کنند .

وی ادامه داد: در مراسم اردیبهشت تئاتر، فعالان هنر نمایشی استان دور هم جمع می‌شوند تا بر اتفاقات یکساله حوزه تئاتر مروری داشته باشند .

جعفری خاطرنشان کرد: بدون شک تئاتر البرز برای این که درمسیر اصلی خود قرار بگیرد نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولان استان است.

وی ادامه داد: تئاتر هنری است که با استفاده از زبان بدن و کلمات می تواند عمیق‌ترین مفاهیم مد نظر را به صورتی ساده به مخاطب انتقال دهد و براین اساس نقش به سزایی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد.

رئیس اداره ارشاد فردیس با اشاره به برگزاری اردیبهشت تتاتر البرز گفت: ‌این مراسم فردا (22اردیبهشت ) ، ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ولایت فردیس برگزار می‌شود .

جعفری ابراز کرد: دراین مراسم مسئولان استانی و کشوری از جمله معاون سیاسی استاندار البرز و معاون حقوقی وزارت ارشاد حضور دارند .

این مسئول در پایان گفت: دراین مراسم از تعدادی از هنرمندان حوزه تئاتر که در سال گذشته فعالیت چشم گیری داشته‌اند، تقدیر می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار