کد خبر: ۲۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام مبلغان به مساجد و حسینیه‌های استان همزمان با جشن های اعیاد شعبانیه خبر داد.

حجت‌الاسلام ثابت حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با برگزاری اعیاد شعبانیه مبلغانی به مساجد و حسینیه های استان البرز اعزام می شوند.

حاتمی گفت: به مناسبت فرار رسيدن اعياد شعبانيه، جشن هایی در مساجد و هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود و مبلغان به منظور اجرای برنامه‌ و سخنرانی در اين مراسمات حضور می‌يابند.

وی در ادامه هدف از اعزام مبلغان به مساجد استان در ایام اعیاد شعبانیه را آگاهی بیشتر شهروندان نسبت به ایام مذهبی اعلام کرد و گفت: متأسفانه امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان ما در مراسم و مناسبت های ائمه علیهم السلام شرکت می‌کنند ولی شناخت کافی از شخصیت معنوی و اخلاقی این ائمه بزرگواران ندارند.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: به همین منظور حوزه امور مبلغین تبلیغات اسلامی استان و ادارات تابعه با اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینه های سطح استان نقش موثری را در آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه نسبت به شخصیت والای این بزرگواران ایفاء می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار