کد خبر: ۲۲۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در سال جاری یکی از اولویت‌های پلیس بحث مبارزه با کالای قاچاق است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بحث برخورد و مبارزه با کالای قاچاق با توجه به اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته طرح مبارزه با کالای قاچاق در استان البرز اجرا شده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه در این راستا کالاهایی به ارزش ریالی بیش از 208 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است، افزود: در همین راستا 9 دستگاه خودرو توقیف و 17 نفر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یکی از اولویت‌های پلیس بحث مبارزه با کالای قاچاق است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 240 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه 70 نفر دستگیر و 35 خودرو توقیف شده است، افزود: پرونده قضایی برای افراد دستگیر شده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق در زمینه البسه، لوازم آرایشی، سیگار خارجی، گوشی همراه، لوازم صوتی و تصویری و سوخت بوده است، گفت: این اقلام توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار