کد خبر: ۲۲۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف دراستان اجرایی شده است.

همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متأسفانه برخی از موتورسواران بدون رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و انجام حرکات پرخطر برای خود و دیگران مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا از امروز طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در این استان اجرایی می‌شود و با تمامی موتورسوارانی که مقررات را رعایت نکنند برخورد قانونی انجام می‌شود.

شریفی اعمال جریمه و توقیف موتورسیکلت را در اجرای این قانون مهم دانست و افزود: در برخی از موارد گواهینامه این افراد نیز توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: داشتن کلاه ایمنی و بیمه‌نامه از مهمترین مواردی است که موتورسواران به آن دقت کافی داشته باشند.

به گفته شریفی اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی در راستای ارتقای امنیت و سلامت رانندگان اجرایی می‌شود که در این اجرای این طرح با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در این راستا موتورسوارانی که خودروی آنان توقیف شود باید یک دوره بازآموزی را بگذرانند تا بتوانند موتورسیکلت خود را از توقیف بودن خارج کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار