کد خبر: ۲۲۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 10 May 2016

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه نفوذ یعنی اینکه یکی از مسئولین ما بگوید که باید کدخدا رو ببینیم، گفت: ما خدا را داریم پس کدخدا چه کسی است.
سردار علی استادحسینی با اشاره به اینکه باید در مورد چالش روز کشور صحبت شود، اظهار داشت: باید در مورد تفکری که نظام سلطه می‌خواهد بر ما تحمیل کند صحبت شود.
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دو دیدگاه در کشور وجود دارد، افزود: یک دیدگاه مبارزه و ایستادگی در برابر نظام سلطه است تا به نتیجه رسید.
وی با اشاره به اینکه در طول پیروزی انقلاب اگر ایستادگی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نبود، امروز عظمت‌های موجود در کشور وجود نداشت، گفت: اگر قرار بود اسلام لیبرالی و وادادگی مانند بنی‌صدر در مقابل دشمن باشد، باید تمام خوزستان را از دست می‌دادیم.
وی با اشاره به اینکه تفکر لیبرالی و سازش با دشمن غلط است، گفت: باید تفکر ولایت‌فقیه را پذیرفت و صرفا برای سیر کردن فقط شکم تفکر لیبرالی را نپذیرفت.
سردار استادحسینی با بیان اینکه تفکر مقابله و ایستادگی در مقابل نظام سلطه باید احیا شود، افزود: خواسته دشمن فراموش شدن این نوع تفکر است.
وی با اشاره به اینکه چه شده که دانشجویان ما را می‌خواهند به خط سازش بکشند، ادامه داد: استاد و دانشجو باید به دنبال احقاق حق و زیر بار ظلم نرفتن، باشند.
وی با اشاره به اینکه نفوذ یعنی اینکه یکی از مسئولین ما بگوید که باید کدخدا رو ببینیم، گفت: ما خدا را داریم پس کدخدا چه کسی است.
استادحسینی با بیان اینکه فردا روز پاسدار است، افزود: بزرگترین پاسدار امام حسین(ع) است و هر کسی که برای اسلام و قرآن زحمت بکشد، پاسدار انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار