مدير كل استاندارد زنجان:
مديركل استاندارد استان زنجان گفت: بهره برداري از آسانسورهاي بدون تاييديه ايمني و كيفيت، تخلف و خطر آفرين است و شهروندان بايد به اين موضوع مهم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 07 May 2016
داود كارگرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ايمني آسانسورها از اهميت ويژه اي برخوردار است و مالكان واحدهايي كه از اين وسيله استفاده مي كنند بايد به اين موضوع مهم توجه جدي داشته باشند.

وي اظهار كرد: اعتبار گواهي ايمني و كيفيت آسانسور صادره فقط يكسال است و مالكان بايد پس از انقضاي اين تاريخ با تجديد بازرسي ها نسبت به اخد تاييديه جديد و معتبر آسانسور اقدام كنند.
كارگرزاده افزود: همشهريان براي نصب و راه اندازي آسانسورها به شركت هايي كه پروانه طراحي و مونتاژ اين وسيله را از سازمان صنعت، معدن و تجارت اخذ كرده اند، مراجعه كنند. 

وي بيان كرد: دارندگان پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور موظفند آسانسورها را براي مدت حداقل يكسال ضمانت كامل به همراه سرويس و نگهداري به طور منظم انجام دهند.

مدير كل استاندارد استان زنجان تاكيد كرد: مالكان و بهره برداران تا زماني كه تاييديه ايمني و كيفيت آسانسور را اخذ نكرده باشند، نسبت به بهره برداري و استفاده از آسانسورها اقدام نكنند.
وي خاطرنشان كرد: همشهريان در صورت مشاهده تخلف در نصب آسانسورها مي توانند موارد را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اين استان اطلاع و شكايت خود را مطرح كنند.

هم اكنون پنج شركت بازرسي درخصوص تاييديه ايمني و كيفيت آسانسور در اين استان فعاليت مي كنند.

سال گذشته 385 مورد گواهينامه ايمني كيفيت و آسانسور در استان زنجان صادر شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار