فرمانده انتظامی شفت خبر داد
وی به زورگیری دو جوان که به عنوان مسافر سوار یک خودرو شدند، اشاره کرد و افزود: افراد مذکور با چاقو راننده را مجروح و برای تصاحب خودرو راننده را به بیرون پرتاب کردند
کد خبر: ۱۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، جواد پاک‌شریفی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به مراجعه فردی به پاسگاه جیرده و شکایت مبنی بر زورگیری و سرقت خودرو در شفت اظهار کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با انجام عملیات گسترده محورهای خروجی شفت را کنترل کردند.

وی به زورگیری دو جوان که به عنوان مسافر سوار یک خودرو شدند، اشاره کرد و افزود: افراد مذکور با چاقو راننده را مجروح و برای تصاحب خودرو راننده را به بیرون پرتاب کردند.

پاک‌شریفی با بیان اینکه سارقان با مشاهده کنترل جاده‌ها تعادل فکری و روانی خود را از دست دادند، تصریح کرد: سارقان حین فرار به پل روستایی برخورد کردند و موجب مصدومیت متهمان و خسارت به خودرو شد.

فرمانده انتظامی شفت از دستگیری دو سارق زورگیر توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: سارقان به دلیل مصدومیت در بیمارستان بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از مداوای اولیه و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، یادآور شد: رانندگان از سوار کردن افراد مشکوک در جاده‌های برون‌شهری خودداری کنند و در صورت بروز مشکل و حادثه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*توقیف 30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل نیز در جلسه مذکور از توقیف 30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و حادثه‌ساز در این شهرستان خبر داد و گفت: خودروهای مذکور در راستای اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی ـ ترافیکی در سیاهکل توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

رمضانعلی پورقاسم به اجرای طرح مذکور از ابتدای نوروز امسال اشاره کرد و افزود: برخورد پلیس با هنجارشکنان و راکبان وسایل نقلیه متخلف بدون اغماض است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار