توزیع اسکناس نو

ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان از توزیع اسکناس نو در روز چهارشنبه در همدان خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای برای این منظور در همدان مشخص شده است.
کد خبر: ۱۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 15 March 2016

ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان از توزیع اسکناس نو در روز چهارشنبه در همدان خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای برای این منظور در همدان مشخص شده است.

به گزارش تسنیم،عباس سلامی اظهار داشت: توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک‌ها از ساعت 15 لغایت 17 روز چهارشنبه 26 اسفند ماه در بسته‌بندی‌های یک و دو میلیون ریالی مشتمل بر ترکیبی از اسکناس‌ها برای عموم شهروندان همدان انجام می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای توزیع اسکناس‌های پنجاه هزار ریالی، یکصد هزار ریالی و ایران چک‌های پانصد هزار ریالی نو از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز فراهم شده و در روزهای آینده انجام می‌شود.

سلامی تصریح کرد: مردم همدان نگران تامین اسکناس نو نباشند چرا که اسکناس نو به میزان کافی در خودپرداز بانک‌های مختلف در نظر گرفته شده و به روزهای آینده مردم می‌توانند اسکناس‌های نو را از خودپردازها دریافت کنند.

وی شعبات توزیع اسکناس نو را به شرح زیر اعلام کرد:

1-بانک ملی شعبه مهدیه واقع در خیابان مهدیه

2-بانک صادرات شعبه مرکزی واقع در خیابان شریعتی

3-بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ابتدای بلوار خواجه رشید

4-بانک کشاورزی شعبه شهید نفیسی واقع در میدان آرامگاه بوعلی سینا

5-بانک رفاه شعبه شهدا واقع در خیابان شهدا

به گزارش تسنیم؛ شعب بانک ملی در رزن، دمق، قهاوند، فامنین، فیروزان، شاهنجرین، سرکان و حسین‌آباد نیز در روز چهارشنبه 26 اسفند ماه امسال مبادرت به توزیع اسکناس نو خواهند کرد


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار