کد خبر: ۱۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 10 March 2016

سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از آغاز عملیات طرح جامع ساماندهی جاده قزلحصار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علیرضا رحیمی با اشاره به اجرای طرح جامع ساماندهی جاده قزلحصار گفت: اعتبار صرف شده برای اجرای عملیات ساماندهی جاده قزلحصار را 170 میلیارد ریال ذکر و مدت زمان ساماندهی این نهر دو سال پیش‌بینی شده است.

این مسئول با تاکید بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و اتمام ساماندهی نهر سیاه جوی در سال آینده، رفع مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و بوی نامطبوع در کوی زنبق و مهر و ... را از جمله مزایای تحقق این مهم دانست و افزود: نهر سیاه جوی تهدیدی برای محیط زیست محسوب می‌شود که سرعت بخشیدن به ساماندهی آن از ضروریات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این نهر از انتهای رودخانه دلمبر شروع شده و در جهت شمال به جنوب به طول بیش از 10 کیلومتر امتداد دارد، اظهار داشت: نهر سیاه جوی متاسفانه طی سا‌ل‌های اخیر به محل تجمع فاضلاب‌ها و سیلاب‌های فصلی تبدیل شده و سلامت شهروندان را نیز به مخاطره انداخته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در ادامه به نقش بسزایی که ساماندهی نهر سیاه جوی دارد اشاره و بیان کرد: با تحقق این مهم ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی در شهر ممکن می‌شود.

رحیمی، همچنین از اهتمام ویژه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برای ساماندهی فاضلاب شهری یاد کرد و افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری در هدایت آبهای سطحی و جمع‌آوری پسماندهای آلوده به منظور ارتقای سلامت شهروندان ستودنی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از اجرای فاز اول سیستم ناوبری هوشمند در سازمان خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، رصد لحظه‌ای رفتار راننده (مسیر حرکت، سرعت، توفق‌ها مدت زمان توقف‌ها) که منجر به کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه‌ها و مدیریت دقیق می‌شود از مهمترین اهداف اجرای این مهم بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار