کد خبر: ۱۹۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 10 March 2016
تابناک گیلان: افزایش 27 درصدی نرخ کرایه تاکسی در رشت و کمک به باشگاه داماش گیلان از جمله مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی این شهر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا رسولی عضو شورای اسلامی رشت شامگاه چهارشنبه افزایش 27 درصدی نرخ کرایه تاکسی در رشت را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: رانندگان تاکسی در رشت تلاش می‌کنند و باید نرخ کرایه تاکسی به گونه‌ای باشد که پاسخ نیازهای آنها را دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور افزود: لایحه کمک مالی به باشگاه داماش بار دیگر در شورا مطرح شده اما شرایط به گونه‌ای است که هر کس خودش را متولی باشگاه داماش می‌داند.

محمدعلی رفیعی افزود: اگر قرار است کمکی به این باشگاه صورت بگیرد باید در داخل صحن شورا کمک پرداخت شود.

موافقت اعضای شورا با لایحه کمک به باشگاه داماش گیلان

به گزارش فارس در جلسه مذکور اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه پرداخت کمک به باشگاه ورزشی داماش و افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت موافقت کردند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور از تحقق 50 درصدی بودجه سال 94 شهرداری رشت خبر داد و گفت: شهردار رشت درباره تحقق بودجه سال 94 باید شخصاً پاسخگو‌ باشد.

امیرحسین علوی افزود: شهردار رشت تمام مدیران را مطابق میل و اراده خودش انتخاب کرده و باید نسبت به عملکرد مدیران شهرداری در تحقق 50 درصدی بودجه پاسخگو باشد.

وی با اعلام موافقت با لایحه پیشنهادی کمک به باشگاه داماش خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند تا حدودی در برطرف شدن مشکلات این باشگاه موثر باشد.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور به عملکرد شورا اشاره کرد و گفت: شورای شهر رشت نباید‌ به صورت شعاری عمل کند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه موضوع بودجه بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اعضای شورا درباره تصویب تمام بندهای آن باید توجه داشته باشد.

وی یادآور شد: رئیس و اعضای شورای شهر رشت در زمان مصوب کردن بودجه پیشنهادی سال 95 شهرداری رشت باید به گونه‌ای عمل کنند که در هیچ‌کدام از کدهای بودجه خلاف ایجاد نشود.

همچنین در جلسه مذکور با کلیات بودجه شهرداری رشت در بخش درآمدی به مبلغ 850 میلیارد تومان توسط اعضای شورا موافقت شد.

تصویب بودجه داخلی سال 95 شورای رشت از دیگر مصوبات در جلسه فوق‌العاده شورا بود و بودجه امسال شورا 6 میلیارد و 873 میلیون ریال بود که در سال 95 بودجه داخلی شورای رشت مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور اعضای شورای شهر رشت با لایحه نامگذاری «بلوار بوسار» به نام «برادران شهید محبی» موافقت کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
افرین بر رشتی ها که گرانی را تحمل می کنند که مبادا تاکسی ها ضلل کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار