کد خبر: ۱۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون ، 11 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در این استان شده است.

به گزارش ایرنا / ایرج موفق روزسه شنبه در همایش تجلیل از خادمین صنعت،معدن وتجارت البرز افزود : ما به دنبال این هستیم که با همکاری بانک ها و ادارات دولتی این استان موانع پیش روی صنعتگران را با اختیاراتی که داریم از میان برداریم.

وی با اشاره به برگزاری مستمر نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز گفت: تاکنون در 19 جلسه اصلی و 8 جلسه کارشناسی این کارگروه تعداد 300 مصوبه داشته ایم که بیش از 75 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با قدردانی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: با پیگیری های استانداری البرز و همکاری مدیران بانک ها و مدیران کل استان توانسته ایم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی را از میان برداریم.

وی افزود:در همین راستا درخواستی با امضای استاندار البرز برای آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ارسال شده و تقاضا کرده ایم اختیارات این کارگروه را افزایش دهند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را مرتفع کیم.

موفق با اشاره به رفع تحریم ها و مهیا شدن حضور سرمایه گذاران خارجی افزود: در استان البرز شرایط صدور جواز رشته های مختلف صنعتی را داریم و همین موضوع باعث تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این استان شده است.

وی افزود: تمام طرح های سرمایه گذاری توسط کارشناسان این سازمان بررسی و اولویت بندی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تلاش این سازمان برای توسعه زیر ساخت های ایجاد شهرک های صنعتی جدید افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با استانداری و سایر بخش ها در صدد توسعه شهر ک های صنعتی هستیم.

وی افزود: ایجاد پایانه صادراتی و سایت نمایشگاه بین المللی از جمله اقداماتی است که این سازمان در دولت تدبیر و امید کلید زده است.

درپایان این مراسم ازچند خادم صنعت دراستان البرز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار