فرمانده انتظامی چالوس
فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری چهار سارق موتورسیکلت در مرزن‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 25 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی از دستگیری چهار نفر از سارقان موتورسیکلت در مرزن‌آباد خبر داد و گفت: در پی این دستگیری سه‌ دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی با اعلام دستگیری سه‌ نفر از سارقان داخل خودرو در شهرستان چالوس، اظهار کرد: این افراد که در مناطق آرام و کور شهر هچیرود اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می‌کردند نیز با اقدامات به‌موقع پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان که در طول چندین مرحله سه‌ دستگاه خودرو را سرقت کردند، افزود: در روزهای اخیر ماموران انتظامی چالوس توانستند با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان یک‌ دستگاه موتورسیکلت سنگین که به‌صورت قاچاقی در یکی از تعمیرگاه‌های این شهرستان قرار داشت را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی دستگیری سارقان منازل را از دیگر عملکردهای مثبت پلیس آگاهی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: این سارقان حرفه‌ای که از مدت‌ها تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی بودند با اقدامات به‌ موقع دستگیر شده و به سرقت سه‌فقره منزل ویلایی و موتورسیکلت به ارزش ریالی 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

قدیمی در پایان از دستگیری بانوی اصفهانی که با همدستی یک پسر اقدام به قتل شوهرش کرد خبر داد و گفت: قاتلان مرد جوانی که در تیرماه امسال در ویلایی استیجاری در شهرستان چالوس توسط همسرش و با همراهی پسری جوان به‌قتل رسیده بود و از چالوس به سمت اصفهان متواری شده بودند با ردیابی علمی پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار