کد خبر: ۱۸۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 15 February 2016


به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) 400 تن از دانش آموزان دختر شهرستان فردیس جشن تکلیف خود را در جوار حرم مطهر امامزاده طاهر (ع )برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج روز دوشنبه در حاشیه این جشن گفت: جشن تکلیف دانش آموزان مقدمه ای برای گام های استوار و بیشتر در راستای قرب الهی است.

ˈفرشته فهمیده اظهار کرد: جشن تکلیف وارد شدن دختران در راه ایمان، تعالی و سعادت است.

وی گفت: رعایت حجاب و عفاف برای بانوان ارزش تلقی می شود بنابراین با حفظ حجاب ارزش و اهمیت انسان ارتقا می یابد و از گرایش به آسیب های اجتماعی مصون می مانند.

فهمیده با اشاره به اینکه جشن تکلیف از جشن های به یادماندنی دوران زندگی دانش آموزان محسوب می شود، افزود: آنان در این روز آغاز عبادت خود را در پیشگاه خداوند تجربه می کنند.

وی از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب کبری (س ) به عنوان بهترین الگو برای بانوان یاد کرد و افزود: دختران ما باید با الگو قرار دادن این دو بانوی بزرگوار راه سعادت را درپیش بگیرند.

در این مراسم معنوی که با اجرای برنامه های شاد و آموزنده همراه بود دانش آموزان با قرائت سوگندنامه به شکرانه و سپاس این نعمت بزرگ با خدای خود پیمان بستند که در اجرای فرمان الهی کوشا و فرزندان خوبی برای ایران اسلامی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار