پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز و تصادف خودروی سرقتی با خودروهای عبوری، سارقان خودرو متوقف شدند و پا به فرار گذاشتند، در این حین مأمور انتظامی که به دنبال یکی از سارقان خودرو بود توسط سارق جوان مورد حمله قرار گرفت و سارق جوان با پاشیدن اسپری اشک‌آور ...
کد خبر: ۱۷۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 08 February 2016
ساعت 17:40 دیروز زمانی‌ که مأموران پلیس آگاهی مشغول گشت‌زنی در خیابان قلعه‌مرغی بودند به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک شدند که پس از استعلام از مرکز، سرقتی بودن خودروی پرشیا به مأموران اعلام شد، مأموران انتظامی دستور ایست به خودروی مذکور را دادند اما راننده پرشیا به ایست مأموران توجه نکرد و به سرعت متواری شد.

پس از 15 دقیقه تعقیب‌وگریز و تصادف خودروی سرقتی با خودروهای عبوری، سارقان خودرو متوقف شدند و پا به فرار گذاشتند، در این حین مأمور انتظامی که به دنبال یکی از سارقان خودرو بود توسط سارق جوان مورد حمله قرار گرفت و سارق جوان با پاشیدن اسپری اشک‌آور به صورت مأمور انتظامی وی را مجروح کرد اما سرانجام زمین‌گیر و دستگیر شد؛ با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک مأمور دیگر انتظامی سارق فراری بعدی نیز دستگیر شد و با بررسی اولیه از سارقان دو عدد گوشی سرقتی نیز از آن‌ها کشف شد.

دو سارق فراری صبح امروز در دادسرای جنایی تهران حضور یافتند؛ فرهاد متهم 29 ساله این پرونده که سابقه کیفری و اعتیاد به ماده مخدر شیشه در پرونده خود دارد، درباره جزئیات سرقت خودور به بازپرس گفت: من و برادرم مال‌خر هستیم و این خودروی سرقتی را از فرد دیگری گرفته بودیم و قصد داشتیم وسایل آن را بفروشیم که دستگیر شدیم.

فرهاد درباره جزئیات سرقت‌های دیگر خود و گوشی سرقتی نیز به بازپرس گفت: در یکی از سرقت‌ها در 14 بهمن ماه امسال در شهرک ولیعصر با برادرم در حال تردد بودیم که متوجه شدیم راننده پرایدی برای خرید ماشین خود را کنار خیابان پارک کرده و سوئیچ روی ماشین قرار دارد، من و برادرم از این فرصت استفاده کردیم، سوار پراید شدیم و فرار کردیم، گوشی سرقتی نیز برای دختری است که با وی ارتباط دارم و دختر جوان خودش گوشی را دزدیده است.

فرشاد برادر 18 ساله فرهاد که وی نیز اعتیاد به مواد مخدر هروئین را دارد، درباره علت درگیری با پلیس به بازپرس ویژه سرقت گفت: زمانی‌که فرار کردیم فکر نمی‌کردم پلیس دنبالم باشد و چون گمان می‌کردم فردی عادی دنبال من باشد روی صورت وی اسپری اشک آور پاشیدم.

پس از اظهارات دو متهم این پرونده، آن‌ها به دستور علی وسیله ایزد موسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در اختیار اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار