مدرس‌زاده باید طی مدت معینی به دبیرخانه هیئت فوق مراجعه و این حکم را دریافت می‌کرد که بنا بر شنیده‌های خبرنگار تابناک، وی از این اقدام خودداری کرده است.
کد خبر: ۱۷۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 03 February 2016
به گزارش تابناک – البرز: طی ماه‌های اخیر و با افزایش اختلافات شورای شهر و شهرداری نظرآباد پرونده‌ای در این زمینه در استانداری البرز گشوده شد.
متاسفانه پس از ماه‌ها تلاش معاون هماهنگی امور عمرانی و همچنین امور شوراهای استانداری البرز برای رفع اختلافات، این تلاش‌ها نتیجه نداد و در نهایت پرونده‌ای تنظیم و جهت رسیدگی به هیئت تخلفات وزارت کشور ارسال گردید.
خبرنگار تابناک البرز از منابع موثق شنیده است که رای بدوی هیئت تخلفات وزارت کشور که بر اساس تنظیم پرونده و رسیدگی به اقداماتی که در طول زمان تصدی سعید مدرس‌زاده در سمت شهرداری نظرآباد بررسی و جمع‌آوری و جهت رسیدگی به هیئت تخلفات مستقر در وزارت کشور احاله گردیده بود، بعد از رسیدگی این هیئت در شعبه بدوی صادر و وی به انفصال از خدمات مدیریتی صادر و محکوم گردید.
مدرس‌زاده باید طی مدت معینی به دبیرخانه هیئت فوق مراجعه و این حکم را دریافت می‌کرد که بنا بر شنیده‌های خبرنگار تابناک، وی از این اقدام خودداری کرده است.
بدهی است، طبق قانون رای فوق به مدرس‌زاده ابلاغ شده و وی می‌تواند از فرصت تجدید نظرخواهی استفاده کند.
تابناک البرز تنها رسانه‌ای است که این پرونده را از ابتدا پیگیری و اطلاع‌رسانی لازم را به شهروندان انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
lما اهالی سیدجمال الدین نه اجرای طرحی از این شهردار و نه فعالیت اعضای شوراها برای شهرک ندیدیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار