کد خبر: ۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 30 March 2015
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز از بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت یکهزار و 158 مرکز عرضه و بسته بندی فراورده های خام دامی در این استان خبرداد.
 سید محسن ابوترابی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت مراکز عرضه و بسته بندی فراورده های خام دامی در استان البرز از روز های پایانی سال 93 آغاز و تا پایان روزهای تعطیل نوروز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه و توزیع فراورده های خام دامی استان البرز، 12 اکیپ سیار و شش اکیپ ثابت نظارتی متشکل از کارشناسان، بازرسان و دامپزشکان از این واحدها در سطح شهرستان های استان به صورت دو شیفت صبح و عصر و به صورت سرزده از واحدهای صنفی بازدید به عمل می آورند.
ابوترابی گفت: این تیم ها از واحدهای عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی شامل قصابی، مرغ فروشی و ماهی سراها، رستوران ها ، مراکز بسته بندی گوشت و کشتارگاههای دام و طیور بازدید بهداشتی بعمل می آوردند.
رییس اداره نظارت بر بهاشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز افزود: در این بازدیدها 18 مورد بازدید مشترک نیز با اداره تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت و درمان انجام شد و مقادیری از فرآورده های ناسالم خام دامی نیز براساس اعمال قانون ضبط گردید.
این مسوول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی مراتب را از طریق سامانه رایگان 1512 اطلاع رسانی نمایند تا بازرسان اداره دامپزشکی در اسرع وقت در محل حاضر و به موضوع رسیدگی نمایند.
به گفته ابوترابی میزان فراوردهای ضبط شده به زودی اعلام خواهد شد.
طرح تشدید نظارتهای بهداشتی همه ساله در ایام نوروز اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار