کد خبر: ۱۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر این ناحیه گفت: 37 کاروان دانش آموزی در این ایام به حرم مطهر امام راحل (ره ) اعزام خواهیم کرد.

فرشته فهمیده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان سرود ولایت را در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران طنین انداز خواهند کرد.

وی گفت: زنگ گلبانگ انقلاب در تمام مدارس ناحیه و به طور ویژه درشش مدرسه در شهرستان فردیس نواخته می شود که در مدرسه شهید احمدی روشن همراه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

فهمیده گفت:به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه کیک 10 متری را در مدرسه فرزانگان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خواهیم داشت.

اجرای مراسم در گلزار شهدای شهرستان فردیس و اجرای برنامه سرود توسط کاروان دانش آموزی در روز 22 بهمن،افتتاح پژوهشسرای دانش آموزی در فلکه دوم فردیس و برگزاری جشنواره غذاهای سنتی از دیگر برنامه های اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج می باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت:بیش از 57 برنامه درون مدرسه ای نیز برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده که توسط مدارس اجرا خواهد شد.

فهمیده افزود: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر ناحیه 2 با تشکیل نشست های متعددی برنامه های تاثیرگذاری در حوزه های فرهنگی ، بصیرتی و ورزشی را برای اجرا در سطح مدارس و مراکز آموزشی تدوین و ابلاغ کرده است.

اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج حدود 86 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار