کد خبر: ۱۶۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 25 January 2016


مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر پژوهش سرای دانش‌آموزی در فردیس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرشته فهمیده ظهر امروز در حاشیه نشست تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پژوهش سرای دانش‌آموزی در شهرستان فردیس راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه خدمات به دانش‌آموزان و سوق دادن آنان به سمت پژوهش و تحقیق یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که آموزش و پرورش با جدیت به دنبال آن است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور بوده لذا با علم و دانش آنان به روز شده و این مهم تنها با فراهم کردن بسترهای تحقیق و پژوهش برای این قشر از جامعه محقق می‌شود.

فهمیده با بیان اینکه ما در استان البرز دانش آموزان پژوهشگر بسیار زیادی داریم افزود: شناسایی این دانش‌آموزان و پیش رفتن به سمت نخبه پروری از مهمترین مسائلی است که معلمان در مدارس باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: راه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای سطح دانش دانش‌آموزان محسوب شود و آنان را به سمت تحقیقات و انجام کارهای علمی و تحقیقاتی بیشتر سوق دهد.

به گفته فهمیده این در این پژوهش‌سرا امکانات و تجهیزات برای انجام کارهای علمی و تحقیقاتی در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار