کد خبر: ۱۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 25 January 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج از نواخته شدن زنگ گلبانگ در مدارس این ناحیه و به صورت ویژه در شش مدرسه خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر دانش‌آموزان به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرشته فهمیده ظهر امروز در نشستی با تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های این ایام استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با دوران انقلاب بیشتر آشنا شده و خود را موظف به حفظ آرمان‌های شهدا بدانند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج خاظرنشان کرد: دشمنان هجمه‌های بسیاری را برای دور کردن نسل امروز از آرمان‌های انقلاب انجام داده‌اند لذا ما مسئولان باید با بازگو کردن مسیر انقلاب نسل امروز را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرده و آنان را مطلع سازیم.

فهمیده در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه برای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید از ظرفیت‌های جوان و نوجوان استفاده کرد، افزود: برای اینکه بتوانیم در رسیدن به اهداف خود موفق‌تر شویم لازم است تا از ظرفیت‌های دانش‌آموزی برای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این ناحیه از آموزش و پرورش استان البرز گفت: همزمان با روز 12 بهمن گلبانگ پیروزی در تمام مدارس این ناحیه نواخته می‌شود اما در 6 مدرسه از ناحیه دو آموزش و پرورش این امر به صورت ویژه با حضور مسئولان انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج خاطرنشان کرد: در این ایام علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدارس و نشست‌های مختلف، 37 کاروان دانش‌آموزی به منظور بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل عازم مرقد مطهر خواهند شد.

فهمیده در پایان با بیان اینکه برنامه درون مدرسه‌ای در این ناحیه از آموزش و پرورش برگزار می‌شود،‌ گفت: برای برگزاری برنامه‌های این دهه از ظرفیت‌های دانش‌آموزی با هدف شناخت بیشتر آرمان‌های انقلاب استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار