ملی پوش نهاوندی دوچرخه سواری کشور گفت: برای رسیدن به المپیک 2016 ریو برزیل 80 درصد شانس دارم و 20 درصد باقی مانده بستگی به نظر کادر فنی دارد.
کد خبر: ۱۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 24 January 2016

 ملی پوش نهاوندی دوچرخه سواری کشور گفت: برای رسیدن به المپیک 2016 ریو برزیل 80 درصد شانس دارم و 20 درصد باقی مانده بستگی به نظر کادر فنی دارد.

به گزارش ایرنا،بهنام آرین اظهار کرد: هم اکنون دوره تمرینی فشرده را در ارتفاعات شهرستان نهاوند برگزار می کنم تا به محض شروع اردوهای تیم ملی بتوانم در بالاترین سطح آمادگی شرکت کنم.

وی بیان کرد: در ایران حریفان قدرتمندی را پیش رو دارم و معظمی گودرزی، عسگری، سهرابی، میزبانی و زرگری جزو نفراتی هستند که رقابت را برای حضور در المپیک سخت کرده اند.

دارنده مدال های نقره دوچرخه سواری آسیا افزود: هم اکنون سه سهمیه المپیک برای کشورمان قطعی شده و این شرایط رقابت بین ملی پوشان را سخت تر کرده است و امیدوارم جزو نفرات اعزامی باشم.

وی افزود: قطعی شدن نفرات اعزامی به المپیک ریو خردادماه سال آینده و پس از مسابقات قهرمانی کشور مشخص می شود و امیدوارم جزو نفرات اعزامی باشم.

این دوچرخه سوار نهاوندی درباره تمرینات شخصی خود گفت: در حال حاضر تمرین در ارتفاعات بویژه کوهنوردی را برنامه ریزی کرده ام و معتقدم شهرستان نهاوند یکی از بهترین مکانها برای اردوهای تمرینی است.

وی افزود: پیشرفتم به دلیل شرایط جاده ای و ارتفاع شهرستان نهاوند است و مسیرهای این شهرستان و ارتفاع از سطح دریا بهترین مکان برای تمرین و آماده سازی است.

وی با تاکیدبر نقش حمایتی مسئولان شهرستان در هموار سازی مسیر حضورش در المپیک ریو گفت: توقع دارم ارتباط لازم را با مسئولان فدراسیون داشته باشند.

این دوچرخه سوار پرافتخار نهاوندی افزود: تمام تلاشم را برای رسیدن به بهترین شرایط مطلوب آمادگی بدنی خواهم داشت و انتظار دارم مسئولان نیز کمک کنند.

آرین با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش استان مبلغی را به عنوان کمک هزینه ماهیانه پرداخت می کند و این برای یک ورزشکار حایز اهمیت است.

وی درباره تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری کشور گفت: اوایل فروردین ماه به اردوی تیم ملی می روم و باید تا آن زمان از نظر بدنی کامل آماده باشم.

کسب مدال نقره چهار کیلومتر مسابقات آسیایی مالزی در سال 2011، برنز قهرمانی آسیا در سال 2013 اندونزی، طلای چهار کیلومتر جام باشگاه های آسیا در سال 2013 ، نقره تور بزرگ مالزی در سال 2015 و نشان طلای مسابقات بین المللی 2015 زوباروی قطر از افتخارات این دوچرخه سوار نهاوندی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار