کد خبر: ۱۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 12 January 2016


ترمینال مسافربری برون شهری شهرستان ساوجبلاغ روز سه شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر هشتگردو جمعی از مسئولان اجرایی در پایانه مسافر بری شهید صیاد شیرازی این شهرستان گشایش و آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، داریوش یگانه شهردار هشتگرد در آیین گشایش این ترمینال،گفت: مکان جدید ترمینال مسافربری شهر هشتگرد یکی از بهترین و مناسب ترین فضاهای موجود در این شهر است که خارج از محدوده ترافیکی شهر و در کنار بزرگراه کرج قزوین قرار دارد و تا حدود زیادی رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد:مردم ساوجبلاغ تا پیش از این برای عزیمت به اقصی نقاط کشور متحمل هزینه و اتلاف وقت می شدند.

یگانه افزود بارها نارضایتی مردم و مسافران از جنبه های مختلف به ویژه تحمل مسافت های طولانی و هزینه بر و نیز کمبود امکانات و خدمات دهی ضعیف عنوان شده که با هماهنگی شورای اسلامی و شهرداری پایانه مسافربری شهر هشتگرد برای شهروندان و سایر ساکنان شهرستان به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است.

وی گفت : قرار دادی با شرکت مسافر بری آسیا سفر منعقد کرده ایم و با استقرار این شرکت در پایانه مسافربری شهید صیاد شیرازی هشتگرد واقع در بلوار کارگر به شهروندان خدمات خواهد داد.

شهردار هشتگرد افزود :بلیط اتوبوس با نرخ مصوب برای اقصی نقاط کشور در اختیار شهروندان قرار می گیرد و مردم تا زمان راه اندازی سایت اینترنتی فروش بلیط متقاضیان می توانند با شماره تلفن های 093696014191و02644238868نسبت به خرید بلیط یا رزرو آن اقدام کنند.

شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار