کد خبر: ۱۶۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 11 January 2016


شهر دار هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای ساماندهی معتادان بی خانمان وکارتن خواب ها به زودی در این شهر گرمخانه راه اندازی می کنیم.

داریوش یگانه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اقدامات اولیه برای راه اندازی مرکز کنترل و ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان بی سرپناه در شهرستان ساوجبلاغ آغاز شده است.

وی افزود: این مرکز با هدف ساماندهی و توانمند سازی کارتن خواب ها و معتادان بی سرپناه ساخته می شود و با توجه به سرعت عملیات اجرایی، پیش بینی می شود تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: مرکز مذکور در محدوده شمال ترمینال مسافربری شهر هشتگرد به مساحت 500متربع و با فضای خوابگاهی 300 مترمربع پذیرای آسیب دیدگان اجتماعی خواهد بود.

شهردارهشتگرد گفت: این مرکز نگهداری در بخش های مختلف شامل مددجویان پرخطر، بانوان در معرض آسیب، اطفال و متکدیان است.

یگانه بیان کرد: برای بهره برداری از این مرکز اجتماعی و توانمند سازی، اعتبار لازم از بودجه شهرداری هشتگرد پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: شهرداری هشتگرد با رویکرد آسیب شناسی حوزه اجتماعی و نگرش به کاهش ناهنجاری های جامعه شهری و با همکاری دستگاه های مرتبط اقدام به ساخت آن کرده است.

شهردار هشتگرد در بخش دیگری از سخنانش افزود: اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی برای مردم در قالب پیاده روی خانوادگی و اجرای برنامه های آموزشی در پارک های شهر برای شهروندان با محوریت آموزش پیشگیری از اعتیاد وبرنامه هایی با رویکرد جدید را برای سال 95 در دستور کار قراردارد.

یگانه گفت : در زمان حاضر سالن های اجتماعات این شهرداری می تواند در اختیار سازمان های مردم نهاد برای برنامه های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد قرار گیرد .

وی فرهنگسرای شهر هشتگرد را محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها دانست و از دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و بهزیستی خواست از این مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزش عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار