با حضور قائم‌مقام سازمان انرژی اتمی
پنجمین دوره مسابقات ملی خودروها و موتورسیکلت‌های الکتریکی با همکاری شهرداری ساری و با حضور قائم‌مقام سازمان انرژی اتمی در بوستان ملل این شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۱۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 23 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری در مراسم افتتاحیه این مسابقات در بوستان ملل ساری، اظهار داشت: دوره‌های قبلی این مسابقات ملی دانشجویی توسط دانشگاه صنعتی ساری برگزار می‌شد.

شهردار ساری افزود: شهرداری ساری با عنوان نخستین شهرداری کشور اقدام به چنین ابتکاری کرده و در راستای حمایت از نخبگان اقدام به برگزاری مسابقه ملی خودروهای الکتریکی در مرکز استان مازندران نموده است.

وی با بیان اینکه حمایت طرح‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های شهرداری ساری است، گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم در جهت پویایی استعدادهای جوانان گام برداریم.

مهدی وثوقی رئیس پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف نیز گفت:‌تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویان رشته‌های صنعتی باید در کشور تقویت شود.

وی از اقدام شهرداری ساری به واسطه برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این اقدام شهرداری ساری بتواند برای شهرداری‌های دیگر کشور الگو شود.

سهراب‌پور قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان نیز با اشاره به اعطای تسهیلات به نخبگان کشور گفت: بنیاد ملی نخبگان از ایده‌های تولید‌محور حمایت می‌کند.

قنادی قائم‌مقام سازمان انرژی اتمی کشور نیز با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به نگین درخشانی در دنیا تبدیل شده است، افزود: توانمندی، درایت و ابتکار جوان ایرانی در دنیا زبانزد عام و خاص شده است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی توانستند سبب تحقق مذاکرات 1+5 ایران با ابرقدرت‌ها شوند، افزود: وزارت امورخارجه از طرح‌های دانش‌بنیان دانشجویان برای جلوگیری خروج دانشجویان از کشور و فرار مغزها برنامه دارد.

تسنیم

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار