کد خبر: ۱۴۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 16 December 2015

هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ساوجبلاغ تشکیل شد

با حضور فرماندار ساوجبلاغ و 30 نفر از معتمدان شهرستان، هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان با تقدیر از حضور معتمدین گفت: انتخابات با‌شکوه موجب قوام پایه‌های نظام و مایه خرسندی مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری است.

وی اصل حاکمیت قانون را از مهمترین مولفه‌ها دانست و ادامه داد: اصل مشارکت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و ما هم در اجرای این اصل قدم خواهیم برداشت.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: در سال‌های پیش شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده‌ایم و امیدواریم این مشارکت را بیشتر از قبل داشته باشیم.

وی قانون‌مداری، امانتداری و شفافیت را از مشخصه بارز مجریان انتخابات در کشورمان بیان کرد و گفت: صیانت از تک تک آراء وظیفه ما است و باید خود را ملزم نماییم تا از این حق مردم که حق‌الناس است به خوبی محافظت نماییم.

پالیزگیر افزود: انتخابات توسط خود مردم برگزار می‌شود و دولت در این بین فقط به عنوان مجری و پشتیبان انتخابات است.

وی اظهار کرد: انتخابات در کشور ما طوری است که بازرسین، ناظرین و مجریان همه از طرف مردم هستند پس با همدلی در این راه موجب انتخاباتی پرشور و با نشاط و امیدوار‌کننده خواهد شد.

پالیزگیر از منتخبین هیئت اجرایی خواست تا در این انتخابات له یا علیه هیچ نامزدی فعالیت تبلیغاتی نداشته باشند.

فرماندارساوجبلاغ انتخاب هیئت اجرایی را با 6 فاکتور ایمان، التزام عملی به اسلام، التزام عملی به قانون اساسی، حسن شهرت، داشتن سواد خواندن و نوشتن و نبودن عامل رژیم سابق و گروهک‌های غیرقانونی بیان کرد و گفت: سعی شده برای انتخاب 30 نفر معتمد حتی‌الامکان از همه اقشار که فعال و دلسوز نظام هستند استفاده شود تا در این راه به خوبی و طبق قانون اقدام شود.

وی از هیئت اجرایی خواست تا به صورت فعال درهمه جلسات حضور داشته و برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تلاش کنند.

در پایان این جلسه محمداسماعیل فاضلی‌فرد، محسن دهقان آزاد، محمدعلی حدادنژاد، احسان‌اله حاجی‌پور،‌ خلیل رجبی، اسفندیار عقبایی،‌ داریوش یگانه مظهر و جواد اسحاقی به عنوان اعضای اصلی و پرویز بیک‌زاده، نظام نصرالهی، منصور صدیق پورجوقان، علیرضا بهمن‌پور و سهراب صفایی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار