کد خبر: ۱۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 16 December 2015
فرمانده انتظامی بندر انزلی از انهدام باند سارقان زورگیر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هرمز عشقی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع سرقت در اماکن خصوصی در بندر انزلی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی موضوع مذکور را به طور ویژه پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات فنی موفق به شناسایی یک نفر از اعضای باند سارقان زورگیر در بندر انزلی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

عشقی با بیان اینکه متهم مذکور در بازجویی ماموران به شش فقره سرقت با همدستی پنج نفر اعتراف کرده است، تصریح کرد: ماموران آگاهی با انجام برنامه دقیق پلیسی موفق به دستگیری تمام عوامل باند سارقان زورگیر در بندر انزلی شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی، اعضای باند دستگیر شده سارقان زورگیر را دو نفر زن و سه نفر مرد ذکر کرد و افزود: تعدادی سلاح سرد و اسپری گاز اشک‌آور از سارقان کشف شده است.

این مسئول سن متهمان مذکور را 25 تا 34 سال خواند و بیان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

*کشف انواع چوب جنگلی قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه مذکور به بازرسی ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه اشاره کرد و گفت: ماموران ایستگاه مذکور حین اجرای طرح ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی به یک دستگاه وانت حامل چوب مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

رحیم مهدی‌زاده افزود: ماموران در بازرسی از اتاقک بار وانت مذکور 60 عدد الوار چوب درختان توسکای جنگلی قاچاق به وزن دو تن و ارزش 20 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره منابع طبیعی آستارا شده است، تصریح کرد: شهروندان هرگونه فعالیت غیر قانونی قطع درختان را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار