فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری دو متهم به شرارت و موادمخدر با کشف 200 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو متهم به موادمخدر از افراد شرور و سابقه‌دار منطقه در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به‌نام‌های «علیرضا ـ ش« و «محمود ـ ل»، این افراد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به شیوه دستگیری متهمان اظهار کرد: مأموران با شناسایی متهمان دریافتند که این افراد با استفاده از یک‌دستگاه خودرو سواری پژو 405 از محور کندوان به انتقال و توزیع موادمخدر صنعتی شیشه اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروی متهمان موفق به کشف و ضبط 200 گرم شیشه و آلات و ادوات شرارت شدند، گفت: با دریافت این اطلاعات مأموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی توانستند در عملیاتی ضربتی و غافل‌گیرانه با متوقف کردن خودرو هر دو متهم را دستگیر کنند.

قدیمی به اموال مسروقه کشف شده توسط نیروی انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از عملکردهای مثبت پلیس آگاهی شهرستان چالوس دستگیری باند سارقان منازل ویلایی و خوش‌نشینان بود که در هفت دستگاه منزل مسکونی، 200 قلم لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

وی از کشف و ضبط 14 دستگاه خودروی سرقتی شامل نیسان، پیکان و پیکان‌وانت در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: بنا به اخبار واصله از منابع مخبران مبنی بر فعالیت باند سارقان خریداران خودروها در شهرستان چالوس که در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، اکیپی از کارآگاهان ویژه با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی موفق به شناسایی محلی که خودروهای مسروقه در آنجا تحت تغییر اصالت قرار می‌گرفت، شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس بیان کرد: در طول این تعقیب‌ها موفق شدیم تا در حین اجرای عملیات روی یکی از خودروهای دستگیر شده تعداد 24 مال‌خر و سارق را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سارقان بعد از تغییر اصالت خودروهای سرقتی آن را به زیر قیمت به‌فروش می‌رساندند، اظهار کرد: این خودروها که از استان تهران سرقت شده و به شهرستان چالوس آورده می‌شد با اقدامات به‌موقع پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد و شش دستگاه خودروی دیگر نیز که در خارج از استان مازندران مورد سرقت قرار گرفت با نیابت قضایی به این شهرستان ارجاع داده می‌شود.

قدیمی در ادامه از انهدام و دستگیری 16 نفر از باند شرکت هرمی (Q.NET) توسط پلیس آگاهی شهرستان چالوس در سال‌جاری خبر داد و خاطر‌نشان کرد: دستگیری باند سارقان منازل و اعتراف آنها به هفت فقره سرقت منزل و کشف و ضبط انواع لوازم منزل، دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو و کشف و ضبط چهار عدد دوربین‌های مداربسته سرقتی به‌همراه 67 عدد بطری دوغ سرقتی از سوپرمارکت، باند و ضبط خودرو از دیگر عملکردهای پلیس آگاهی در این مدت بود.

وی در پایان با اشاره به کشف و ضبط 50 فقره سرقت داخل خودرو توسط سارقان داخل خودرو و دستگیری سارقان حرفه‌ای در این شهرستان، گفت: دستگیری باند سارقان کیف‌قاپ و کشف 10 فقره کیف‌قاپی، دستگیری و انهدام سارقان زورگیر و دستگیری و انهدام باند مال‌خران و فعالان در زمینه تحصیل‌کننده اموال مسروقه و انهدام باند کلاه‌برداری اینترنتی از دستگاه کارت‌خوان سوپرمارکت‌ها از عملکردهای دیگر پلیس آگاهی شهرستان چالوس است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار